Det blir Öppis idag... och HAJ till middag!

I min vildaste fantasi hade jag en ynka pynka liten fundering om att monstren kanske inte vaknar i tid o bad pappan ringa o väcka oss vid åttasnåret... Han vägrade med kommentaren "Om Edvin sover då... så ska han sova!"
Hahahaha!!! Båda två har satt igång som två illrar strax efter sex på morron!!! Som sagt... i min vildaste fantasi trodde jag att dom var ju uppe ganska sent igår... Speciellt Edith som var lite speedad eftersom vi smaskade i oss lite äppelpaj på kvällskvisten... men... nä! Nu är klockan halv nio o frukost, morrondusch o nästan all disk är avklarad... stumpan sover i vagnen o Edvin struttar runt i pyjamasen o väntar på pappan...
Och jag är TRÖTT...
För... så klart satt jag ju framför datorn rätt sent!
.
.
.
20:09
Jo då... Pappan kom så småningom från jobbet o vi jonkade oss iväg till öppis!
Och... lika kul idag var det som i måndags!
Sen smet jag in o handlade lite middagsmat... hittade strömmingsfilé så i dag blev det äntligen HAJ till middag! Så, han satt andäktigt nöjd o smaskade i sig stekt strömming... mos, löksås gick det lite sämre med... men en o annan tomat o paprikabit slank också ner!
image174
image173
Mmmmmm!!!! HAJ!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Mmmmm, vad gott det ser ut med HAJ!!!! Blir sugen på att själv laga till lite strömming med löksås... men Lasse är inte så förtjust i detta, så istället blir det ugnsstekt lax och pressad potatis :)

Ha det gött :)

2008-04-10 @ 15:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0