Gäääsp!

Det är ju rätt stilla o tyst när han är på vift... han monsterpojken!
Visst... Edith är inte dålig på att hålla låda... men, lillgohjärtat Edvin har ju en helt annan stil!
Men, i morron får man goa honom igen...
Idag var Marris o Sussie o hälsade på... lite trist att Sussie ska flytta till Luleå... känns som om det var nog långt till Bränna för att jag skulle få tummen ur o hälsa på henne... så, hur sjutton ska det inte bli nu då!? Bara att hoppas att hon kommer ofta till Ökx!
Edvin är lite kul... igår skulle jag knäppa kort på honom när han såg ut som en miniatur-åkare i arbetsbyxor med Scania-skärp, skjorta o sin illgula fristadsjacka o mössa! Men, han har blivit en linslus som upptäckt att han fastnar på bilder!! Så, nu är det mest miner o poser som gäller o snabbt springa o kolla hur bilden blev!!!
image163
Blääää! =)

Nå... nu har stumpan somnat, o jag ska gå ta mig ett bastubad medan det fortfarande är varmt!

Så här har Edvin det...
Undrar just om den där timmertransporten är laglig???
image164

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ser att de där hemma ser till att utnyttja all arbetskraft de kommer åt ;) Pappa och Emma kan behöva all hjälp de kan få, för det är ju mer än ett vedlass som ska hämtas i veckan :)

Men han ser ju ut att trivas så det är ju det viktiga, eller hur... sen får han ju komma hem till er och vila upp sig

2008-04-04 @ 23:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0