Ormkäk... Så... Farmor TITTA FÖRSIKTIGT !!!

Igår fick snakiesarna käk...
Dom var väldigt fotogeniska o la upp sig o käkade som värsta supermodellerna...
så, jag har lagt upp dom på MittKlipp på aftonbladet.... om nån vill kika...
bara filmat med kameran o så en Edith som helst ville sitta INUTI terrariet för att se, så hennes pipande hörs hela tiden sen står ju tv:n o skvalar...

http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMoviesByUser.action?userId=7412


och... så här ser det ut när hela råttan är svald.... utom svanstippen! =D
(klicka för större bild!)

Scar med en liten bit av middan som sticker fram!

Pappan har åkt o jobbat... det är ju hans långa vecka, fyra hela arbetsdygn!
Idag är det lite mulet o jag känner mig rätt mulen jag också! Tror att den där förkylningen ligger på lur nånstans under ytan... för, känns lite rosslig i hals o luftrör... skrovlig i rösten o lite allmänt hängig! Blä... för det känns som om det var alldeles nyss vi var förkylda!

Monsterpojken somnade ju alldeles för tidigt på soffan igår! Halv sex nångång, ja, han hann då inte äta middag ialla fall... så, han fick ligga kvar o sova o när vi var halvvägs genom House, liggandes o slökikande i sängen, så kom han upp... Enda kommentaren var: MmmmMMmmMm! (betyder oftast välling) Inte det minsta grinig!!! Så, jag gick ner o fixade honom en flasak o tog med hans stekta korvmacka (superavancerad middag!) men han slurpade bara i sig sin välling, mackan var jag tvungen att glufsa i mig!!!! Suck....
Men, jag konstaterade att han är jättego o rar!! För, när den där Monsterpojken är här så hade ett sånt uppvaknande garanterat resulterat i ett jonkavrål o skrikande utan dess like... tills magen fått nåt i sig o humöret stabilserat sig lite... men igår var monstret som bortblåst!!! =D

Nu sover den mindre o den större ligger o vilar sig till Playhouse Disney...
Jag försöker fundera ut nåt i matväg... som passar herrn!!!
.
.
.
22:31

Hehe... Hon blev nog rejält skärrad... farmor... tre likadana kommentarer!?  ;-)

Nu sussar dom så sött... Småtrollen...
Dom har sovit båda två rätt mycket idag! Edvin sov en ordentligt lång stund på soffan... o Edith har sovit flera omgånger, ganska långa stunder! Men, det är ju bara bra... förkylningen gör sitt o tar på krafterna!
Fast jag vet inte vilket som är bäst... När hon är vaken hänger hon i regel fast i nåt av mina ben o är pipig så man kan inte göra nästan nån nytta... när hon sover (oftast i vagnen mitt i köket!) så törs man inte göra nåt för att INTE väcka henne! Hehe... Aldrig är man nöjd!
Annars har jag konstaterat att jag befinner mig i AMS-tider... o då handlar det inte om nå arbetsmarknadsrelaterat, min enorma lön betalar försäkringskassan än så länge...
nä... Allt Måste Sköljas!!!!
Fast hon är ganska mycket behagligare i riva-ut-sättet än vad Edvin var...
Han drog en repa genom köket, i farten rev han ut ALLT som gick... sen drog han vidare! När man hade plockat tillbaka allt kom han tillbaka o rev ut det en gång till.... Edith är så mycket försiktigare, fast hon har kommit mer igång nu... fast det är ändå så mycket mildare... hon pysslar dessutom med det hon river ut... Edvins största nöje var att riva ut!

Nu ska jag försöka smyga mig ner o se om jag ids göra nån nytta idag...
=)

Kommentarer
Postat av: Linda, Oscar och Lucas

Japp fyra ben, långa öron och en svans =)...
Vi får väl se hur det blir.
Egentligen finns det absolut ingen tid, men denna kombination görs ALDRIG om...
//Linda

2008-04-23 @ 16:48:55
URL: http://www.flexis77.blogg.se
Postat av: Farmor

Jag har suttit minst en meter från dataskärmen!!!!

2008-04-23 @ 17:19:53
Postat av: Farmor

Jag har suttit minst en meter från dataskärmen!!!!

2008-04-23 @ 17:20:19
Postat av: Farmor

Jag har suttit minst en meter från dataskärmen!!!!

2008-04-23 @ 17:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0