Ångest... ångest... ångest!!!

En stor jävla klump i magen av ångest!!!

Det molar o värker... jag är helt jävla skakis!

FY!!!

Jag äger ju en Volvo...
En röd volvo...

Här om dan kom det papper från bilbesiktningen att dom bokat tid för att kolla så att allt är schysst... bra tänkte jag o gav pappret till Pontus som får fixa det...

sen kom det ett nytt papper, med en ny tid härom dan...
Ehh...

Ja, han har väl bokat om tid tänkte jag, lite konstigt, för det var ju bara några dagar mellan...

sen ser jag ju...

Det är ju inte DEN volvon!!!

Det är den FÖRRA volvon...

Som såldes till FINLAND för ett antal månader sen!!!

Och, när jag kollade vägverket så, jajja men, jag står registrerad som ägare på TVÅ röda volvo!!!

Där står det att jag äger en Ford också!!!

Hahaha!

Egentligen är det ju skrattretande, ägare av tre bilar o två av dom bilarna har jag ingen aning om var dom är!!!

Nå, volvon trodde jag var såld o borta... men, forden... den har jag lämnat bort för reparation... för flera ÅR sen!!!!! Och... den kom aldrig tillbaka... o den bara försvann...

Men, den har jag ingen större ångest över, har ju inte direkt behövt den då pappan har ny, stor o fin bil! Skulle jag bara få tummen ur o ringa reparatören... så...

Men, volvon...
fy fasen så jävla jobbigt det blev!

VAD kan detta bli???

Böter, p-boter, trängselskatt....
tänk om dom kör ihjäl nån!!!

Häftig julklapp va!!!
En miljon euro i böter för att nån tattare var oschysst o sket i att skicka in reg.pappren!!!

Jag har haft kontakt med finska ambassaden, polisen, vägverket, finska "Fordonsförvaltningscentralen" osv... och det är ju exakt precis vad jag har tid att hålla på med... sitta o vänta i telefon...

HELVETE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0