BINGOFLOPPO... igen

Jag fick ett mailsvar från den där supporten...
Är det JAG
som är helt PUCKAD eller har dom muppar som sitter o svarar på mailen?



mitt svar:

om jag sitter o spelar ett bingo-spel kl 09:25, allt funkar prickfritt...
jag har alla installerade hjälpprogram o korrekta inställningar...
sen köper jag ett nytt bingo-spel kl 09:43...
och, kan inte se bollarna som dras!
Allt annat syns, mitt namn... andras namn, när folk får bingo,
auto-duttning, chatten osv...

Efter det där enda felaktiga spelet funkar allt prickfritt igen!!!

Självklart har något blivit fel...

NI avsäger er allt ansvar o lägger hela problemet på MIG och MIN DATOR!
(jag är inte direkt helt oerfaren vad gäller datorer o deras inställningar mm!)

Men...
Ni behöver inte engagera er mer i mig!
Tack..

Det hade varit så enkelt för er att "ge" mig ett nytt spel, variantbingo...
om inte annat så för själva grejens skull...

"Oj, nåt blev fel! Men, här får du ett nytt spel... Lycka till!"

Men, ni har inte ens bemödat er med ordentliga svar utan ideligen uppmanat
mig att uppdatera mina hjälpprogram osv!
Alla inställningar ÄR korrekta!
Annars hade jag ju inte kunnat spela vare sig FÖRE eller EFTER det där ENDA
spelet som jag INTE SÅG KULORNA SOM DROGS!!!

Men som sagt....
Jag har lagt ner...
Jag har avslutat mitt konto...
Jag ids inte tjafsa!
En enkel sökning på "online bingo" på google gav många träffar...
så, jag lär hitta nåt annat ställe att spela på!

Tack för mig!
Adjö!

Mvh Catherine Vikman

Jag börjar ju allvarligt undra om min mentala hälsa är som den ska!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0