Drälla i pyjamas...

sovit länge o sen gått o drällt i fleecepyjamasen, både jag o stumpan, det är vad vi gjort idag!
Nå, nu har jag ju faktiskt fått på mig kläder...
Tom Edvin har gått o lullat på i pyjamasen länge!
Men, han är inte riktigt i form för han gnällde o ville ha på sig strumpor när pappan gick upp med honom på morron, o så ville han ha en filt att krypa ihop under!
Och, om Edvin vill ha en filt... ja... då kan han inte vara riktigt kry!!!
Han låter lite rosslig o hes i halsen också...

Nåja...
Ett enkelt varv med dammsugarn o två slafsdrag med skurmoppen blev det också, det duger till nästa gång det måste torkas - typ fyra timmar eller så...

Så, nu ska jag gå o hälla upp en kopp kaffe o snöra mig i soffan med stumpan...
Vilken slödag det var idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0