Lustigt...

Det är hur bloggen betett sig idag!
Har skrivit ett inlägg på morron... i min dator ser allt ut som det ska... men, inte när man går o kikar på det...
jaja... det kommer väl fram så småningom...

Dagen har varit lugn...
Edvin har varit på ett sprudlande gott humör, hela dan!
Tills dom tog ett busrace i soffan så Edith flög i backen med jordens blåa bula som resultat! Då fick han bli lite ledsen när jag sa några allvarens ord till honom... "TV:n åker UT om du inte sitter NER PÅ röven i soffan!"

Tidigare hittade han en permanent märkpenna.... svart!
Ehhh...
Om jag nu hade haft nån tanke på att klä upp dom till foto för lucia i tidningen så pös den tanken iväg fortare än ögat...
eller... kanske jag pimpar den här bilden på Edvin o skickar in!!! =D

Bara struten o guldstjärnan som fattas!!!

Håhå jaja...

Jaha...
Då kom ju det där inlägget fram precis!
Snacka om fördröjning... Skrivet 8:39, publicerat 16:49!!!

Men, då verkar det här inlägget bli fördröjt...

Det gick spår, bara nån ynka meter från huset avslöjade dagsljuset... pappan gick för att kolla... Det var ett blodtörstigt, fasansfullt hemskt RÅDJUR som traskat förbi!!!
Kanske för att göra pappan uppmärksam på att deras äppelhög i skogen var slut!!!
"Sätt ut mer äpplen, annars kommer jag o klår upp era hundar!" kanske det muttrade när den strök förbi huset igårkväll... o hundar har ju som bekant mycket god hörsel!!!


"Snart är det slut äpplen... fyller dom inte på snart så går jag o terrar dom!"

Men, det är fridfullt med rådjur som smaskar i sig äpplen...
o så där i mörka kvällen är det ju inte gott att veta att det var bambi o inte monstret som gick förbi!
Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0