märkligt... nästan läskigt!

att en del grejer inte bara hamnar där dom ska!


Nu har det börjat snöa...
Dom får nog rätt... SMHI, i alla fall...
Snödrev, storm o elände...
Tur att man inte måste göra nåt eller åka nånstans idag!

kl 11:32 NU blåser det.... Rejält!
Skulle släppa ut hunden... höll knappt på att först få upp dörren för att det blåste mot den... sen vände vinden o höll på slita loss dörren ur mina händer!!!


Det där ovanför finns med i förra inlägget... fast det syns inte!
På "min sida" av bloggen, ja där syns det,  men inte på "lässidan"!

Och, det är nästan lite snudd på läskigt... för, det är ett par grejjer till jag försökt lämna avtryck i datorvärlden... o dom finns, men syns inte!

Mysko!
Undrar om det har nåt med min dröm att göra...
Drömde att jag somnade i Glassbilen, ja, den där blå som spelar så "vackert"!!!
Jag skulle köpa glass, o man kunde gå in i glassbilen som en husvagn... o där la jag mig för att sova... vaknar flera timmar sen o då är jag helt själv!
Ingen att fråga nåt om, chaffisen är borta... o jag får dåligt samvete för att han inte kunde fortsätta att köra runt o kränga glass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0