VAD är det med tumstockar???

om ett barn får chansen att lägga fingrarna på en tumstock så är den garanterat sönderbruten inom loppet av en o en halv minut!
Och, om en stövare... o nu handlar det om en riktigt skötsam stövare som inte gnagat sönder speciellt mycket (peppar, peppar...) till skillnad mot min tidigare herr Zack... men... när då denna skötsamma stövare får lägga tassarna på en tumstock... ja...
Skördat från hundburen! - - - >

Idag är det en trist dag...
fy bubblan...
Egentligen borde man väl försöka göra nån nytta... trollen är riktigt rara o skötsamma, fast Edvin tjatade lite om att gå ut, men idag vägrar jag!!! Jag såg framför mig... först en kvarts stånkande o pustande för att få på ytterkläderna (det är nog det värsta med småbarn, man är helt slut o svettig innan man fått på dom allt!) sen ut, det första stumpan gör att att trilla o blöta ner sig... o herrn behöver nog inte många minuter han heller för att vara sjöblöt!!!
Nä, utelek går bort idag...
Det blåser så det dånar i väggarna... o så regnar det om vartannat, det kommer lapphandskar också... det är mulet, kulet o urtrist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0