Love is in the air!

Förhoppningsvis i alla fall... så...
För, idag kom Echo coco o Pippi på besök! Två prominenta mainecoon-damer som Armani genast fann intressanta! Nå... Echo kastade ut sig i hela sin längd över köksgolvet... snurrade runt några varv o kvittrade förföriskt... Armani var ju inte sen o haka på o som på katters brutala vis flög han på henne o högg fast i nacken o började flåsa henne i örat o jucka hej vilt! Nu var väl inte Echo helt med på noterna för hon fräste till o spöade honom nåt varv... inte för att det hindrade honom från att upprepa proceduren... tjugotre gånger! Nå... det är bara att ha tålamod o invänta rätt tidpunkt... men, sen har han ju en brud till! Så, bara han inte kör totalt slut på sig med Echo så blyga Pippi också får sitt! ;-) Kul med katter... men, deras sexliv är nog inte det bästa! Mycket morr, fräs o skrik o vrål för några sekunders behag o så spöar dom upp varandra!

Lyssna på Ediths skratt i bakgrunden! Hon tyckte det var kul!

Grabbarna åkte iväg till Kypas på förmiddan... så, det är bara jag o Edith hemma... vi får kolla in melodifestivalen som börjar ikväll! Sen, kanske.... kanske... får man sova i natt... tänk om majja loppan skulle få för sig att sova själv i sin säng... *mmmmm* då skulle jag få bre ut mig helt o hållet själv i hela sängen! Vilket önsketänkande... HAHAHA! Jag har långt tidigare börjat klura ut hur jag ska lägga ut täcken på golvet runt sängen så hon ramlar mjukt när hon ramlar... för det lär hon ju göra! Annars så ligger ju Anders som stoppkloss på ena sidan o jag på andra... nedåt har hon peppar peppar inte än börjat krypa iväg o väggen tar ju emot uppåt... men, nu har jag en skarp känsla av att hon har fritt fram... så, om hon bara smyger lite så lyckas hon nog nula sig iväg utan att jag vaknar också!!! Gäller att inte glömma o fälla ner grinden för trappen... =)
Nä... nu ska jag gå o gnaga i mig lite rester från igår... o så kolla lite tv:n en stund medan ditton sover!

Spännande... sitter o lyssnar på vilka som går vidare i melodifestivalen...
CHRISTER SJÖGREN!!!!!!!!
Allvarligt....
Svenskt dansband i letherhåsen goes joddel-in-germany med lite plymförsedda flygvärdinnor som bihang! Fy attan... gillar inte!

SÅ... den där pappan kollar inte in melodifestivalen??? =)
Ute o ränner på byn... ja voj voj... ;-)

Ditton small av... antagligen för o slippa Sjögren... så nu sover hon i spjälsängen... =D
Och... jag tror nog storebror gör det samma med tanke på aftonrapporten från farmor!
Kram till er alla o sov sött!

Ditton vaknade i vanlig ordning 23,5 minuter efter att hon somnade.... så, nu har vi grejat på lite... o borstat tänder o nattat Ask... o hängt i vippbrädan... o kollat katter.... =D
Jag tror dom lyssnat för mycket på Cornelis W:s Hönan Agda... För, att döma av hårtussarna på golvet så vill dom ha varandra nakna!!!
Och den andra damen... ja, hon håller sig undan! Men, snart så blir Echo mindre intressant o då får han upp ögonen för den här sötnosen!
image72

o så här såg Ediths kvällsmål ut!
Visserligen hade hon själv påbörjat mariekexet o kastat smulorna på golvet.... och hon åt upp dom från golvet också!!


och... hon satt INTE många sekunder utan kläder på golvet!!

Nu går vi o lägger oss!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag säger bara huvva för kattfaanar. Edvin har det lugnt och mysigt. sitter, nä ligger i soffan på farfar och får sig en vällingslurk. Pyjamasen är på och ögonen är jättetrötta. Den där pappan och farbror Erik är på byn och rantar. Ha de gott med Edith och "marskatterna" fast nog tror jag det är februari än.

2008-02-09 @ 20:36:27
Postat av: Farmor

Farfar hade precis samma kommentar som du. Det är ju tysk inspirerat det där med Christer Sjögren och jag kan meddela att den där pappan också suttit med oss och sett andra omgången. Han konstaterade också att med Christer o vikingarna så kan man nog sno ihop ett par skivor fulla med låtar bättre än kvällens.

2008-02-09 @ 22:03:31
Postat av: Lillan

Kan du fatta att Christer Sjögren gick vidare??!! Hur är det möjligt??? Har inte hört sämre låt!! För att inte tala om sett sämre uppträdande. Vad var det för dammvippor som stod bakom honom???

2008-02-10 @ 21:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0