Pladdermajjan...

har varit i farten igen...
Egentligen hade jag ju glömt bort det så jag blev lite paff när dom ringde från Karlavagnen strax efter 21 ikväll!! Hade ju skickat iväg ett mail till dom för nåt tag sen o i kväll var jag med! Så... i morron får den där Ica-Anders sitta i kassan o kommentera min radiomedverkan... han har ju fått göra det tidigare! =D
Grejen är ju den där obduktionsrapporten... för, det börjar ju bli lite makabert att det ska ta sån vansinnig tid för att få ett svar! För, obduktionen var klar den 4/1 o forfarande vet jag inte vad dödsorsaken var!!! Jag väntar på att en polis från Haparanda ska höra av sig med resultatet... men, vad är det som tar sån tid!!!??? Och så den här grejen att man som anhörig får sitta o ringa hit o dit... ena hänvisar till ställe A o dom hänvisar till ställe B och ingen vet nånting! Men, men, i sinom tid...
Småraringarna har varit just det... raringar... hela dan...
Edith har haft en natt med full rulle! Hon vaknade nångång 3 - 4 o var hur pigg o glad som helst... Edvin kom över o försökte sova, nå han får väl nästan skylla sig själv som inte ligger kvar i sin egen säng... där han får sova ifred... men, Edtih var som ett plåster på honom o jag låtsades byska ögonbrynen åt henne o sa: "Nu låter du Edvin vara i fred... måste jag bli ARG på dig??" Men, genast sa Edvin... "Nä Mamma.. .Nä!" =D Så, jag frågade: "Får jag inte vara arg på Ditton?" Hans självklara svar: "Nä!!" Han är för go, det hjälps inte! Men, Edith... henne var det fart på... sen somnade hon nångång på morronkvisten... fast, då hade pappan o Edvin gått upp o kokat sig kaffe o kolla in barnprogrammen.... Sen sov hon en ganska lång stund på dan i vagnen... så få då se.. kanske en piggelin-natt igen!

Kommentarer
Postat av: Faster Emma

Vilken gois Edvin ar med Edith! Tank om mina broder hade varit sa snalla med mig:P!!!!

2008-02-29 @ 04:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0