Puh...

Vilken dag...
Gnäll, gnäll, gnäll...
Faktiskt så har monsterpojken varit riktigt behaglig, nästan hela dagen... tom efter en rätt lång tupplur på soffan innan middan så var han på riktigt gott humör när han vaknade! Men, då damen... den rara söta... hujeda mig... så gnällig! Och jag har hållit på o tjorva med o få igång skrivaren o hon var inte kompatibel...
o så känner jag mig i risig form... antar att den där förkylningen knackar på hos immunförsvaret o dom kämpar med att hålla igen dörren... tror dom måste ge sig! Känns som om virusbesöket har en stark längtan in!
Nu ska jag gå o knöla ner mig i sängen med piplisa o monsterpojken o pappan... ja, hela högen är där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0