I natt var dom billiga...

mycket billiga!!!

Edvin somnade gott, ganska tidigt... han var väl helt slut efter att hållit igång Kypasåkeriet hela helgen...
Men då Edith... ja, jo, i vanlig ordning så har hon hållit igång inatt... hon fick sig ett bad igår kväll, det blev rätt sent eftersom hon somnade i vagnen o sov till 22-tiden... men, efter badet åt hon en tutt-slurk så då skulle hon väl sova gott hela natten trodde jag i vanlig ordning...men, icke.. hon vaknade o höll full rulle hela natten känns det som! Sen kom Edvin krypandes över till vår säng... åhhhh vad jag ibland kan önska att sängen var fyra gånger så stor!!! Jag sover verkligen inte bra när man måste trängas med småmonstren... o ont i ryggen o skit... Nå, det blir ju bättre senare...
Edvin o Anders har lommat iväg... det var nåt med nån skoter som skulle grejas... eller om det var nå oljebyte på "Lokomon" eller.. ja, nåt med motor eller stora däck i alla fall!!
Så, nu ska jag sätta mig ner o hitta en bra tandläkare!!! =D
Åhhh vad det ska bli kul! HAHAHA!

Kommentarer
Postat av: Linda, Oscar & Lucas

Tänk varje kväll tänker jag, inatt sover nog Lucas hela natten, men det har ännu inte hänt=)
Känner igen mig i din trötthet!!!
Men barn håller en ung, eller hur var det?! =)
Hälsn. Linda & c:o

2008-01-07 @ 14:53:16
URL: http://www.flexis77.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0