Morronbus!

Tänk att den där dieten igår passerade obemärkt! Eller så är det sånt jag ska äta!!!
Hur som så har dom små änglarna sovit så gott hela natten, nån matsväng har det varit men jag har sovit! Edith vaknade före sex på morron o var busig som sjutton!!! Så, Emma kan ju bara glömma att hon håller sig lugn innan hon kommer från autstralien!!! Igår stod hon rakt upp på sina ben, stödjande på klöspålen lite lätt vajande... så, nästa gång Emma träffar henne live lär hon springa som en gasell!!!
image48
Edvin sover gott... helt ovetande om att lillasyster håller på o kolla däcktrycket eller nåt sånt!

image49
Hmmm... få se nu... 2.0 eller?? Kanske man måste dra åt den där bulten lite??

image50
Sen fick storebror sin morronvälling... men det var nån som var som ett plåster på honom!

image51
Som en galning o skulle ha vällingflaskan... hon som aldrig smakat välling!!! =)

Sen smet jag iväg efter lunch o lämnade monstren med pappan...
var o plockade åter i lägenheten! Jag har hittat börsen!!!!!
Så, det var inga spöken eller annat oknytt... utan helt o hållet mitt minne!
Hade lagt ner börsen i en låda med bankpapper o sånt... så skönt! För jag hann bli lite orolig att nån skulla ha nyckel! Fast, å andra sidan så har jag bara hittat två av tre nycklar hittills så... o nu börjar jag ha gått igenom allt!

På tal om bvc-morret igår... Ja, Lillan... En golvmatta gör ju ooootroligt stor skillnad!! HAHAHA!!!
Det ska visst vara administration i dom gamla lokalerna... hur mycket har dom att administrera i en vårdcentral på en ort med mindre än fyra tusen personer??? Jag fortsatte mitt morr i ett långt, informativt mail igår till landstinget, vårdcentralen, Kent Ögren o Lennart Holm! För ju mer jag funderade på det hela desto grinigare blev jag! Jag undrar ju om det faktiskt är lagligt??? Det är ju små barn det handlar om!!! Finns det inte vissa föreskrifter om hur lokaler ska vara utformade??

Nä, nu ska jag skynda mig ner så inte hela lördagsgodispåsen försvinner! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0