Spännande...

Igår var ju Anna barnvakt så jag o Pontus kunde åka o göra ett ryck i lägenheten...
Hyrde ett släp så vi kunde åka till tippen med x antal sopsäckar! Vädret var ju som det var...
snöglopp... regn... 1,5 plusgrader... men, hellre det än 35 minus trots att jag saknar kylan!
Det är ju vinter!!! Det ska inte regna den 17:e januari!
Nu börjar man se en ände på röjandet... skönt... vi fick iväg allt skräp... så nu är det bara det återvinningen ska hämta o så alla bananlådor med papper o sånt för mig att rota igenom... här har det inte kastats ett papper sen 72 på hösten! Varenda bankomat-kvitto finns kvar!!! Puh...
Bustrollen har varit rätt lugna idag...
men inte har man hunnit nåt ändå... Edvin är så hjälpsam ibland!
Har köpt trappstegsmattor som jag tänkte sätta fast på trappstegen och tog mig en skurhink o trasa o började torka trappan... hann halvvägs när Edvin upptäckte vad jag gjorde o hämtade disktrasan o skulle hjälpa till!!!
Suck... så, trappstegsmattorna är fortfarande i sina förpackningar så dom lär ju stanna där ett tag till... för nu ska jag försöka samla tankarna så jag kan smälta nyheten o skriva några vettiga mail-rader till min nyupptäckta syster Maria! =) Visst har jag vetat att jag haft en halvsyster men, det hade fallit i glömska o nu har vi fått kontakt!!! Superhäftigt o spännande!!!

Morronbusare... eller busa! För grabbarna var måttligt förtjusa i hoppetossans framfart där dom försöker se på barnkanalen med halvslutna ögon!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Vilken trollunge lillbruden verkar vara =)
Blir alldeles varm i kroppen när jag hör hennes härliga joller (men jag vill inte ha fler barn för det!)

2008-01-22 @ 21:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0