Arsenalen...

Här är den!

Klopeti-klopp!

Hittade ju tre till igår (arabföl och shettissto med föl) den sista svängen på marknaden!
Fast, det känns som om det saknas nån... måste ta en ordentlig titt i alla leksakslådor!

Oj vad skönt det skulle va o ha ett riktigt lekrum! Med ordentlig förvaring till båda två!
Slippa ha leksaker precis överallt!!!

Jag o Edvin dumpade av stumpan hos mormor igår så for vi en sväng till Bränna!

Först åkte vi förbi ett barnbarn... så jag fick skriva under "faderskapserkännandet" på Armanis senaste dotter!
Åhhh... så fin!!! Mamman är ju den där Pippi som var här men knappt syntes eller hördes! Och, där BLEV det ungar! Den andra damen som hördes o syntes mer än väl, hon fick inga ungar!!!
Lustigt med naturen...

Så snygg man kan vara! =)

Kolla in Armanis avkommor!!!

Sen gjorde vi marknaden!!!
HAHAHAHA!!!
Lite irriterande att knallarna plockar ihop o sticker iväg innan allt stänger!!
Jag hade kollat in en tre, fyra ställen med intressanta saker... men, det enda jag fick tag på var en souvas-kebab!
Dom står då där troget utanför prästgården... till sista stund! TACK!!!!!
Men resten... där gick jag o strosade med vagnen när en stor skåpbil kom rullandes o blickarna den griniga manlige chauffören gav mig signalerade: "Flytta på dig för h-vete kärring!"
Nå ja.. då sparade jag några kronor i stället för att köpa skrot! =)
Fast, jag hade ju gärna köpt nån lott o sådär... men, det var bara friggebodalotteriet som var igång då omkring 16-tiden... sen var det nån som mumlade om att marknade stänger kl 16!?
Gjorde den det?
Har jag missat att läsa det??? Jag trodde då stenfast på att det var 17 den skulle stänga...
Skulle va nåt för Konsum o ICA att börja med!!! "Äh... Nu börjar det tunna av med folk, klockan är ju 18:36, vi stänger!"

Så är det!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe, vilken bra ide den där sista meningen var!!!:D Måste nog ta upp det med Karin:D

2008-07-21 @ 18:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0