Regn o sol!

Ena sekunden strålar solen o nästa fullkomligt öser vattnet ner!

Okej... bra för dom där dryga 30 potatisplantorna som växer o gror...
men... den där tvätten jag hängde upp i går o som var fuktig när det började spöregna!
Den tvätten är mer än fuktig nu! =(
Nå ja... förr eller senare så torkar det väl....

Mormor fixade smörgåstårta idag så det blev middan...
Sen har jag gjort ett försök att fixa till (läs mäta, klippa o sy!!!) mörkläggningsgardiner till stugan!
Jag hann halvvägs sen blev det för mycket gnäll o häng i famnen...
Edvin har varit ett grin-monster idag!
Riktigt jobbig... hittills, dom tre - fyra första dagarna har jag skyllt gnäll-humöret på den långa resan... men, nu börjar det bli nog så länge gnälligt! Trist!!!
Nå ja, det går väl över nångång, om 23 år eller så!!!

I morron hade vi funderingar på att åka till Linafallet en sväng... få se hur vädret blir.


Mäktigt!!!

Lina fallet är verkligen mäktigt!
Vi var där (första gången nånsin jag var dit!) i augusti 2005... det är en höggravid (med Edvin) jag som syns där uppe till höger i bilden... Allt är ju verkligen jättefint där... men... jag lovar... det var en miljard trappsteg att gå uppför från nedre delen av fallet som vi var o kikade på... o med mage modell gigantisk så var det en pärs!
Vädret är ju inte på topp så jag tror att vi kanske sparar det till veckan o hoppas på bättre väder... för jag tror det blir halvmulet hela dan i morn!

Nå då...
Go natt!

Kommentarer
Postat av: Hilal

Å tack så mkt! :)

Godnatt! :)

2008-07-16 @ 22:56:50
URL: http://favouriiitee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0