Påskpynt!

Hahaha...
Här har vi funderat o letat efter bananlådan med påskpynt...
"Satte vi ner den i källarn?"
"Är den i nån kallgarderob på vindan?"
Hmmmm... hmmmm.. hmmmmm.... Var, var,var?

Jag var ju såååå säker på att jag satte ner påskpyntet i en bananlåda ifjol...
Så, när jag skulle ha fram en skarvdosa så kikade jag in i köksskrubben!
Och.. där hänger den... Den nätta lilla påsen med påskpynt!!!!
Hur kan man minnas så galet?
Men, Edvin i Edith tyckte det var kul o pynta... fast, den där HÄXAN!!!!
Hjälp!!!
Edvin var INTE förtjust i den!!!!
Inte Edith heller... =)


Nu ska vi ut i solskenet!!!!

GLAD PÅSK!!!!
image131

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ha en riktigt trevlig påsk!
K

2008-03-20 @ 12:29:08
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Linn

Åh, vad gulligt. Glad påsk!

2008-03-20 @ 14:05:04
URL: http://kivick.blogg.se
Postat av: Lisa-Maria

GLAD PÅSK ! :D

2008-03-20 @ 17:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0