urk...

Vaknade i morse... fullt påklädd o med en stark längtan efter min tandborste!!!
Lyckades, för andra kvällen i rad, att somna innan jag nattat mig själv! Blä!!!
Nu har jag just borstat tänderna o känslan är otroligt behaglig!!! Sen ska jag snöra mig i duschen en sväng innan jag styr kosan söderut igen... Pappan avstod från en Luleå-sväng idag... Konstigt!?!?!? =D
Men, jag ska till kotknackarn.... måste nu verkligen kolla om jag måste springa där många gånger till... finns ju roligare saker att lägga tid o pengar på än att köra fram o tillbaka till Luleå i tid o otid!!!
Fast, det känns hyfsat bra i ryggen... så, jag får väl vara nöjd...
Ska köpa en rost idag...
Det gamla i bastukaminen har krackelerat så det behövs en ny...
så, nu missar pappan o Edvin K-Rauta!!!! =D
Rost... nåt jag trodde man gjorde för att få frallorna gyllenbruna o smarriga att bre smör, ost o lite marmelad på... men, det finns sånt i bastukaminer också... där veden ligger o brinner på heter också rost... o det är ju inte så långt ifrån varann... skulle man lägga dit en fralla skulle den garanterat bli rostad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0