Babykläder!

Det är på dom man verkligen ser att barnen växer!

När Edvin var ganska nyfödd var vi till finland, där hittade jag en sån rar pyjamas, vit med grönt mönster föreställande i mina ögon hästar men enligt pappan är det giraffer... så, där ser man ett tydligt bevis på att "skönheten" sitter i betraktarens ögon!
I alla fall så ser man vad man själv vill se... =)
Nå, pyjamasen var i storleken 86/92 o vansinnigt stor... när jag såg på Edvin så tänkte jag att den kommer han aaaaaldrig att kunna ha, lilla "pludi-plutt-Edvin"!

Härom dan plockade jag undan Ediths urväxta kläder... och konstaterade att hon faktiskt kan ha den pyjamasen!!! Nån tröja som Edvin hade för bara någon månad sen har han vuxit ur o HON kan redan använda (ok, uppvikta ärmar o inte snäva, men ändå!) o jag får nästan panik!!!!
Hjälp, hur i helskotta fort ska livet gå???
Jag vill inte!!!

Nä, nu är det bara att sätta sig ner o njuta av ALLT!
Allt från den goaste pussen till det grinigaste vrålet....

Pontus har varit hängig ett par dagar med ont i halsen...
nu tycker jag att jag har ont i halsen!
Hur länge kan man vara förkyld???
Jag som faktiskt hade en spirande tanke på att åka på spinning o förnedrande utlämna min urusla kondition till allmän beskådning... men... ja....
Ska nog ringa Lillan o kolla lite i alla fall....

Det var så mysigt att se kattungarna igår...
Ja, jo det var mycket trevligt att träffa kattägaren o hennes familj också! =D
Det är inte så ofta jag åker o byssar till kompisar nuförtiden...
så bara det att vara utan trollungar några timmar var skönt!

Nu ligger en helt ny dag framför oss...
Pappan har åkt för sitt jobbdygn.... och, jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag!
Fast, det blir väl det vanliga... jaga troll hela dan! Vad underbart! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0