Kvällstjatter...

Kan inte låta bli att mumla om...
"GROOMER HAS IT!"
Antagligen är det väl bara jag o nån stackars chihuahua-ägare med stoooor garderob som ser programmet... :-o
Animalplanet! Klockan 21 på fredagar... Ehhh...
Om man nu inte har något annat vettigt för sig så... ;-)
Jag ligger oftast o söver troll då!

Ett gäng amerikanare (vad annat?) slåss om att bli "The groomer of the year!"
Typ "Lets dance" i "Big Brother"-huset blandat med "Make me a supermodel" o så ett gäng jyckar!

Groomer has it - not!!

Visst... det finns trimraser...
säger inget om det...
En del icke-trimraser måste ju också trimmas... typ hår mellan tassar, bröst, fanor osv där det fastnar klumpig blötsnö... sånt trimmar även jag!
Men, jag fascineras o förfasas över detta modesvammel med hundar!!!
Hallå, bara för att det är en portabel liten sak, typ chihuahua så är det ju fortfarande en HUND! Alltså... en individ framavlad från en varg!!!

Sen är det ju så sjukt lätt att fastna för dessa olika dokusåpor när man väl sett nåt program!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0