Middag...

klockan 14:40!
Ja, så mycket... eller rättare sagt LITE var klockan när jag började med middan!
Inte så avancerat, Edvin tjatade om varmkorv i går när levergrytan nästan var på bordet så då var det ett enkelt alternativ idag i stället... när pappan äter sin middag "på jobbet"...

Men, hur trött kan man vara?
Inte gör det saken bättre att började skymma rätt bra då jag plockade fram stekpannan (det blev grillkorv!)
När jag faktiskt insåg att klockan inte ens var tre på eftermiddan o jag höll på med middan så kände jag att det här blir en lååååång dag innan man får borsta tänderna o gå sova!
För det är vad jag längtar efter...

Nå, jag kokade lite kräm av en påse torkade aprikoser som vi ska smaska i oss med lite grädde senare, så tills dess ska man väl hålla sig vaken... är bra sugen på att gå o snöra mig i soffan, men, jag vet vad som händer då, minst två troll som har mig som studsmatta... o gärna en grinig katt som vill ligga ifred på sin matte o så kanske en eller två hundar som pockar på uppmärksamhet o kel!!! Vila??? Nä!

Kommentarer
Postat av: Marris

Haha...här blev d oxå middag strax efter 3 av nån konstig anledning...sen blev tv'n uppbokad så det blir en lååååååååång kväll här med....

2008-11-05 @ 18:01:45
Postat av: Catherine

Haha!

Festligt sammanträffande! =D

Nu har vi i alla fall ätit kräm, druckit välling... o det är dags för tandtrollens bortsjasande!

Sen får man krypa till KOJS!!!

2008-11-05 @ 18:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0