Pinknödig...

Undrar när Senna har tänkt att skaffa sig den där berömda stövarblåsan?
Just nu är han mer inkontinent än nån prostatabesvärsdrabbad 90-åring!
För, stövare kan verkligen ha en tolerant urinblåsa!
Zack, fick man ibland "sparka" upp långt ut på eftermiddagen o tvinga ut o pinka... om det var kallt eller ruggigt väder!
Men, inte Senna... om han får gå ut vid midnatt eller nån halvtimme, timme senare spelar det ingen roll, han sätter igång o protsestera vid sex på morron... UT!!!
Fast, jag är lite lur på att det är frukosten som stått på bänken o blötts upp hela natten som lockar mest!!! =)

"Bonde söker fru" har jag inte lyckats titta på så mycket...
Igår såg jag hela, sen har jag sett nån snutt till tidigare...
Och, kanske har jag surrat om det tidigare, eller bara tänkt...
men, den där Magnus! Inte är det i mina ögon nån sympatisk kille!
Det enda, egentligen, jag hört från honom är "gnäll" över att HAN inte står i centrum... hans "gåva" till tjejerna när dom kom till gården var ett fotografi på honom själv, att ha vid sängen! *ehhh* Och, hans kommentarer om att HAN ska stå i centrum, inte nån häst... och att tjejen ska pyssla om honom o inte nåt gammalt täcke i stallet!!!
Ja, jo... det kommer att stå mycket skriverier i HÄNT EXTRA om hans dramatiska förhållanden i framtiden!!! =D
När sista tjejen kom till gården, gick hon efter att hon hälsat på honom, till dom två andra tjejerna, glad att se dem kramade dom om varandra... han gick efter o muttrade: "Ja ha, då tappade dom intresset för mig!"
Jag retar mig på karln...

Och så kommer jag på mig själv med att sitta o bedöma Peter o hans dejter... "Den där passar honom inte alls, men HAN är perfekt!" Och, hur mycket vet jag om vad karlar ser hos varandra!!!??? =)
Lite kul är det väl att om bonden inte får ihop det med nån av dejterna så kan dom ju fortsätta dejta varann sen...
Vilken skillnad mellan dom o Hannas dejter! =) HON är verkligen cool!
Vilken tjej!!!

=D
Tänk om dom hade gjort lite galet när dom gjorde allt rätt!
Några nollor extra, så där fyra, fem stycken hade inte skadat!

Nä hä...
Nu är båda trollen uppe, stumpan tog sig lite längre sovmorron idag...
Edvin kom traskande upp efter mig strax efter sex på morron...
Själv hade jag bra gärna legat kvar i den gosiga värmen i sängen.... ett bra tag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0