Hjälp!!! Jag flyr...

Det går inte att vara i köket!!!
PUH! URK! STÖN!!!
Det ligger en stövare o fiser så man storknar!!

Det är nog bland det värsta jag varit med om... o här har ni en mamma med stor tolerans för äckellukter o annat läskigt... men, dom där stövar pruttarna var inte goda att tas med!!!

Skulle tro att det är resterna av dom stekta äggen från förmiddan som inte trollen åt upp... (landade på golvet, ett stycke stövarvalp svepte förbi o sa slurp!)
Och, nu håller han på att gasa ihjäl oss!!!
Det är inte långt från att man SER gasmolnet!
Ialla fall kan man föreställa sig det radioaktivt illgröna molnet som omger honom!!!

Och nu kom han HIT IN o la sig!!!
Puh...

Stackars Ask...
Senna tog sig friheten att avsluta trollens kvarlämnade rester på middagstallrikarna här tidigare... o jag vrålade till honom med stora bokstäver... där låg ju också Ask intet ont anande o höll på dö när jag kom upprusande o vrålade FYYY!
Han stack som skjuten ur en kanon upp på vindan, medan jag tog tag i Sennas nackskinn o upplyste honom om vad jag tycker om hundar som snor käk från bordet... och än har Ask inte synts till!!!
Han lär ligga o trycka antingen tills jag ropar ner honom eller tills jag går o lägger mig!
Han är verkligen försiktig!
Men, nu har han ju i alla fall slutat pissa av underkastelse när man tar på honom kopplet!

Nä... nu ska jag forsätta med stordisken...
Gör man storbak (kanelbullar av 1 liter mjölk o mjukkaka av 1,5 liter mjölk) så blir det stordisk...
suck...
Men, gott är det!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Bakar du bullar till kanelbullensdag som är på lördag?!



Valpar och vuxna hundar luktar ju förskräckligt illa, det går inte att förklara i ord hur illa det luktar.

//Linda

2008-10-02 @ 22:17:18
URL: http://flexis77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0