Hundbus i frosten!

Det började skina en vacker sol genom fönstret... frosten glittrar i träden o det är knappa tio minusgrader... så otroligt vackert!
Jag satte Ask i linan, Senna fick vara lös när jag gick ut för att försöka fånga några av iskristallerna på bild... Hundarna fastnade på bild!



Och... mamman fick sig en röv-plask i det frostiga o kalla gräset!!!
I morronens outfit: vinterfodrade stövlar utan strumpor, fleece-jacka o jaktjackan ovanpå den... o så långkallingar... (frosten bet igenom genast!)!


Busiga hundar!

Men, kameran fångar inte exakt det där jag vill ha...
Det skulle vara kul att testa fota med en riktigt bra kamera!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hemmasjuk!!! Knappt nå löv i träden, regnigt å blåsigt, å så några få plusgrader:(Huvva!!! Jag vill också ha kallt å frostigt och det bästa av allt, höra det frostbitna gräset under fötterna..man kan ju inte bli annat än hemmasjuk... men på 2 veckor slipper jag undan den tråkiga västerbottniska hösten i några dagar iaf:)

pussar å kramar

2008-10-20 @ 12:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0