Jag fick ett mail...

Jag tror väl inte att Katarina misstycker om jag bloggar om det!

Hej vänner!
 
Vill ni ha eller känner ni någon som vill ha en liten katt?
 
En svart liten kisse dök upp på Gyljen i somras. Den var hungrig och mager men den hade halsband så någon måste ju ha ägt den. Mamma och pappa tyckte så synd om den eftersom den hängde kvar omkring huset så de gav den mat. De har haft den sedan i början på sommaren och hoppats få tag på ägaren men trots att de informerat polisen, satt upp lappar och frågat runt har ingen hört av sig. Den har fått sova ute i gäststugan och i pappas volvo (pga elaka katter som kommit dit o gett sig på den) och det visade sig att kisse är rumsren. Den har jättefin blanksvart päls, är snäll och är en ung katt, ett år kanske?
 
Nu börjar det ju bli lite väl kallt och de kan inte ge kisse husrum länge till. Katthemmen i Luleå och Piteå är tydligen överfulla och i så fall återstår bara att kisse får åka till himlen vilket vore jättesynd. Blir så förbannad på idioter som tar en katt och sedan bara kastar ut den när de ångrar sig! Det är som sagt en jättefin liten katt. Tillgiven och snäll, jag träffade ju den i somras så ni kan väl höra av er om ni vet nån som vill ha en liten kisse. Den är så himla fin!
 
/Katti



Hoppas att någons hjärta smälter för honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0