måste ju erkänna...


Färgen... på traktorn... ska ju föreställa John Deere-grön!

Om nån ser nån likhet med den där mystiska stenen som ärgat....
Ärgad sten! =S
Så... ja...

Pappan höll på bryta ihop när han läste mitt inlägg om spännande stenar som innehåller koppar... i mina fantasier...
"HAHAHAHA! Men, det är ju grädde!!! Från Edvins tårta!!!" vrålade han av skratt... "Det hade ju skvättat på väggen också, men det torkade jag ju bort!!!" HAHAHAHA!!!
Stenen har legat på diskbänken sen jag plockade den från skogen...
och, där har också tårtan tillverkats... grädden vispats...

RIDÅ!!!
(en något rodnande mammas bekännelser)


Kommentarer
Postat av: Marris

asgarv

2008-10-25 @ 19:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0