Slasktratt...

Det är inte alltid mammans självpåtagna uppgift... nä, ibland blir den "tjänsten" utdelegerad!

Igår vid frukostbordet tog jag mig special-k flingor, linfrön o mjölk... till saken hör att Edvin, när han precis slutade med blöjor blev väldigt hård i magen... inget kack på flera dar, så därför införskaffades en ettkilospåse med linfrön vilka han totaldissade! Inte skulle han stoppa det i käften... o den ordinarie slasktratten slafsade ju i sig dom... o upptäckte att linfrön är ju riktigt gott, sen dess har linfrön hamnat i varje frukostflingetallrik!

Nå, åter till gårdagen...
Båda trollen fick päronfil med havrefras... vilket är ett säkert frukostkort... tills igår!
BÅDA sköt bort sina tallrikar o dök på MIN istället...
Edvin med orden: "Pappa får äta upp!" om sin egen tallrik och det var bara att ställa fram varsin skål med special-k till dom!!! Suck!

Det var ju en ståtlig sjupinnare pappan fick i backen igår...

Örat har Dino tuggat i sig!!

Det är ju inte bara hunden jag är stolt över!!!  ;-)))
Även hussen....

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka hundar vi har!!!

Det är bara att sträcka på ryggen och vara stolta över dem =).

Ha en trevlig vecka, kanske vi ses på öppis någon dag?!

//Linda

2008-10-13 @ 09:15:54
Postat av: Faster Emma

Men vad nu... Anders älg? Är det inte Eriks tur? Eller är jag helt efter....Men det viktiga är ju förstås Dinos del i jakten:)

2008-10-13 @ 15:13:22
Postat av: Catherine

Hmm.. det är väl ändå Anders som äger hunden...

2008-10-13 @ 16:40:58
Postat av: Greta

Emma!Erik sköt ju en kalv sist så det var faktiskt Anders tur:)

2008-10-13 @ 19:21:44
Postat av: Faster Emma

Jaha, ja men då är det ju lugnt:) Jag har inte riktigt hundra koll på älgjakten nuförtiden:):P



Men ja visst äger väl Anders hunden, men tycker inte det är så stor skillnad på "mitt å ditt" hemma:P Den som tar bäst hand om hunden är iaf Edvin å Ediths farfar:D

kramisar

2008-10-13 @ 21:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0