Trött... orkar-inte-humör!

Klängapor... busfrön som inte sover när dom borde ta sig en tupplur på dan ger troll som är PÅ! Överallt o på engång... o så självklart blir det snubbel, ramla o slå sig med tårar...
Mitt i allt det där sitter en mamma som är trött! Humöret är väl nånstans under skosulorna... o orken likaså! Så, när nu faktiskt Edith gick upp o la sig själv... (hon sov bara en kort stund på dan o är vråltrött) så springer Edvin runt o tjafsar om allt o ingenting... så bara känner jag NÄ... ORKAR-INTE-HUMÖR!!
Men, nu satte han sig för en stund med Blixten Mc Queen... så, då passar jag på att ta disken o fixa middan... tur att det blev kvar rätt mycket laxsoppa sen igår...

Kommentarer
Postat av: Linda och gänget

Får jag vara med i din NÄ... ORKAR-INTE-HUMÖR klubb?

Känner precis så och har gjort det några dagar, frågan är när man ska få fylla på energi förådet?!

Hoppas ni har det annars bra!

Är öppis öppet i veckan?

//Linda

2008-10-26 @ 07:27:51
URL: http://flexis77.blogg.se/
Postat av: Linda och gänget

Får jag vara med i din NÄ... ORKAR-INTE-HUMÖR klubb?

Känner precis så och har gjort det några dagar, frågan är när man ska få fylla på energi förådet?!

Hoppas ni har det annars bra!

Är öppis öppet i veckan?

//Linda

2008-10-26 @ 07:28:42
URL: http://flexis77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0