Pizza vs Stekt falukorv

Det var kul att hälsa på Oscar, jodå... Emelie också! Men, mest spännande är det att träffa Oscar! (sorry Emeli!) Det är så otroligt hela hans historia... född så otroligt mycket för tidigt, o nu är det full rulle på honom! Han är lika mycket som en ettåring som den åttamånaders baby han egentligen är! Fantastiskt!
Edvin fick en CAT kompaktlastare (var tvungen att kolla med pappan... hade ingen aning om vilken ras det var) av Oscar... han blev sååå imponerad o glad! =)
Nå, efter ett par timmar var jag totalt slut... (att byssa med två små troll är synnerligen ansträngande... dom hinner med att peta på ALLT!) så då raigade vi oss hemåt... stannade för ett par hämtpizzor hos Nilles...

Har köpt pizza där två gånger tidigare och, lika många gånger har jag blivit riktigt besviken... Nu surrades det om pizza mm på "Öppis" sist vi var där... o tongångarna var att Nilles fått sååååå mycket bättre pizza, så, då testar vi igen resonerade jag! Och, tredje gången gillt blev jag besviken... Pappan tog en Turino med skinka o salami som han var nöjd med, jag var så sugen på en kebab... o urk, blä, tvi! Den var inte god!
Tyvärr... så, nu blir det Köket hädanefter!
Men, pizzasalladen var mycket god! Och, när det gäller pizzasallad är jag kräsen...
finns egentligen bara ett, nja ok, två ställen med GOD pizzasallad...
Den jag själv gör... o så Walldorf i Luleå!!! Så, det blev högsta betyg på salladen... men, det är ju pizzan man vill ha god!

Gårdagens middag - - - - - - ->
Edvin var överlycklig när han såg dom...
"Fungåsar! Kojv!!" utbrast han lyckligt *mmmmmm*



Kommentarer
Postat av: faster lisa

hawaii i piteå , säger bara det.. världens bästa pizza och världens godaste pizzasallad =)

2008-10-22 @ 21:01:08
Postat av: Catherine

Tror vi måste komma o hälsa på dig... ;-)

Så man får testa!

2008-10-23 @ 09:14:11
Postat av: Faster lisa

Bara att göra det, Anders vet ju var jag bor =)

2008-10-23 @ 15:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0