Disk o städ...

Blir det idag istället...
förhoppningsvis! =)

Tänk att det är så vansinnigt trist att städa...
Nä, jag tycker egentligen om att städa... fast inte just nu!!!

Inte när det i sån rasande fart blir skitigt igen!!!

Nå, det är ju inte hela världen... finns så mycket värre saker än skit i hörnen!

Anmälde han Ask till utställningen i alla fall...
Jag gillar ju utställningar... och, pappan är ju ledig den söndan så varför inte!!!
Ska dra med mig Marris... som sällskap o support! ;-)

Det är ju en bra tid, så här års... hundar som börjar bygga på pälens efter sommarens tunna, trista ragg... muskulaturen börjar kännas fin, så där i slutet på september efter dagar i skog o mark!
En annans kondition börjar också kännas riktigt okej!!!
När vi var o plockade lingon härom kvällen så kändes det som om benen ville trava iväg in i skogen o trampa lite blötmyr!!!

Det skulle vara lite intressant o åka till fjälls ett par dar...
om inte annat för att checka formen!!! =)
För jag går omkring o tror att jag har världens uruslaste kondis... men, jag tror inte att den är så himla dålig ändå... orkar ju gå i skogen... än har jag inte fått nån träningsvärk!!!
Om det inte hade varit för den där förbannades foten så hade det varit hur lätt som helst!!!
Fast, nu förbrukas ju Zonsalvan o Voltarensalvan som doktor Johan Hallman skrev ut åt mig i mars 2006... jo, just... 10 dagars sjukskrivning fick jag ju också... hehe... när det var en operation som behövdes!!
Inte hjälpte det att smörja in diskbråcken med voltaren... men, foten... funkar det riktigt bra på! =)

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej på dig, så kul att du kikade in hos mig. Jag läser att vi har liknande intressen och bor högt uppe i landet. Jag startade en blogg på blogg.se men stannade kvar där jag är nu.

Hoppas att soppan blev mums.

//Lena i skogen utanför Jukkasjärvi

2008-09-14 @ 16:57:09
URL: http://fridatowe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0