Statistik...

Istället för att städa så gick vi ut, stumpan o jag...
och, sen roade jag mig med att kolla lite statistik!
Av alla avkommor till Baloo som är röntgade så ser det ut så här:
HD: 9 röntgade, 7 godkända.  78% bra höfter!!!
HQ: 14 röntgade, 12 godkända.  86% bra höfter!!!

I norge kör dom ju med HQ (hipquality) och det är samma plåtar som vi i sverige har, fast dom läser av dom med ett dataprogram...

Så summa summarum...
I statistiken ovan ingår också Zune!!! Och han var en av dom två i Norge med usla höfter....
Men, men... som jag säger...
Är det nåt jag är superb på så är det att välja måndagsexmplar....

HAHAHAHAHAAHAHAHA!!!!!
Ett garv som inte är speciellt hjärtligt...
fast det finns ju säkert en o annan som tycker att det är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0