Fem snabba...

Hittade på blogg.se


1. Vilken film kan du se om och om igen utan att tröttna?
2. Vem skulle spela dig i Filmen-om-ditt-liv?
3. Var är film bäst - på bio eller hemma?
4. Vilken film-genre ser du oftast/helst på?
5.  Om du skulle få vara med i en film, vilken skulle det vara?



1.  
Don Juan de Marco!
En film som INGEN (nästan) har sett... o den är helt fantastisk... ;-)

Slå på datorns LJUD!!!



Don Juan... The Johnny Depp!

Don Juan... The Bryan Adams!


2.
Filmen om mitt liv... Huvudrollen måste ju spelas av Goldie Hawn...
Hon blir ju aldrig gammal... o jag försöker att hålla mig ung med min barnaskara, yngsta ett år... äldsta 20 år!
Och hon är lite som jag känner mig... busig, glad o lurvig!

3.
Va, men, BIO så klart... men, eftersom en annan går på bio vart sjunde år ungefär så måste man ju ändå säga hemma! I alla fall ses flesta bästa filmerna hemma!

4.
Drama... att få grina ögonen ur sig till en sköööön film är underbart!

5.
Har ju faktiskt redan varit med i en... visserligen en ynka liten glimt, men ändå... o 300:- fick jag i "lön" för att vara statist i "Fyra veckor i Juni"!!! =) Och, det var skitkul!!!
Men, huvudrollen skulle jag nog vilja spela i "Alien" - Att få stoppa bösspipan i käften på Alien monstret o säga: "Eat this!" hade varit rätt läckert.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0