April... april...

Jag gick faktiskt på aprilskämtet som Lotta Bromé på radion, "Efter tre" hade!
Att Bert Karlsson köpt upp rättigheterna till melodifestivalen! =D
Det var ett bra lur!

Men...
Den där Breton Canem på Sundsvalls kommun hade lite fel namn för en Breton-älskare som jag!

Själv har jag inte kommit på nåt bra lur...
Är så dålig på det!
Ifjol däremot, tyckte jag att jag hade världens bästa lur till stora storebror o hans nya Volvo (som stod i mitt namn)! =D

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2008-04-01 @ 11:19:44

Första april!!!
Ja, jag gjorde ju ett seriöst försök till att luras... Kom på en sån klurig grej men när jag sitter o sms:ar det tilltänkta lurendrejerioffret dyker han upp.... inrullandes på gården med sin volvo...
Nå, han pös iväg medans jag var ute o halkade runt på skidorna... så, då skickade jag iväg sms:et:
"Det kom ett brev från Volvo, dom har upptäckt ett fabrikationsfel på styvkulingen i motorn på 850 - 93:orna! Du måste köpa en ny på OK idag!!!" Ringde ikväll o kollade om han fått tag på nån styvkuling... haha... Han hade inte gått på det... först hade han trott det var seriöst... men, sen... styvkuling... hmmm... har aldrig hört talas om.... =D
Men, det hade kunnat bli ett bra lur!!! Hade velat se honom stå där på OK o försöka förklara vad han ville ha!!
Nu får man klura på nåt till nästa år... fast, det tänker jag varje år o glömmer bort det tills det är morgonen den första april igen!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kommentarer
Postat av: Marris

Sussi hade ett bra "lur" till sina barn...men det kan jag juh inte berätta här..tänkte köra det själv men glömde köpa huvudingrediensen :-(

2009-04-01 @ 17:03:07
Postat av: Catherine

Åh nu blev jag nyfiken!!! =P

2009-04-01 @ 18:30:31
URL: http://cv69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0