Ekvationer som inte går ihop!

När Armani kastrerades så ökade hans matkonsumtion ganska drastiskt!
Han har ÄTIT betydligt mycket mer både torr o våtfoder sen dess... vilket också gett oss drygt ett kilo mera katt! =D Välbehövligt... nu sticker man sig i alla fall inte på ryggkotorna på honom! En hel del andra effekter har också kommit till... andra försvunnit... det mesta till hans fördel! Han har blivit en KATT! Och slutat skvätta o drälla hankattspink! Lyckad kastrering med andra ord! Nå, eftersom fodermängderna har ökat så borde ju innehållet i kattsanden också öka! Rimligtvis... det som åker in ska ju ut!
Men, jag reagerat att det är ovanligt lite kattskit i lådan nuförtiden!

Jag har flyttat o grejat med kattsandlådan, som står i hundrummet för att inte STUMPAN ska rensa den... Och han har en sån där kattsandlåda med tak, som ett litet hus med en liten, liten ingång som han kryper in i o gör sina behov diskret, även om det luktar som f-n i regel! Öppningen är väl en 25 cm i diameter... och öppningen har jag ställt in mot elementet så att inte hundrarna ska komma åt att rensa den heller! Trodde jag...
Kom på stövarn häromdan... =S
Hur elastiskt är en stövare egentligen???

Hann inte få fram nån kamera... sulade i väg en plasthink samtidigt som jag skrek: FYYYY!
Men, har försökt illustrera det så här:

Kommentarer
Postat av: Marris

Haha - hundar kan verkligen vara uppfinningsrika när dom vill!

2009-04-10 @ 21:01:35
Postat av: Catherine

Ja, jag begriper inte hur dom lyckas!

=D

Eller... hur fasen kattskit kan vara så GOTT!?

2009-04-11 @ 09:57:34
URL: http://cv69.blogg.se/
Postat av: Marris

...med tanke på hur det luktar så borde det smaka f*n x 100 typ... Uuuuurk....

2009-04-11 @ 10:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0