Ta Daaaaaaaaaaa....

Rätt svar: 71,5 cm

Ask´s svans: 36,5 cm
Sennas vänstra öra: 18 cm
Sennas högra öra: 17 cm



And the winner is: EMMA - 68 cm! 
=D

Vilken vill du ha???  (Kolla mina sorter här!)
Kanske en Erythrostemma?

Sen kan jag ju inte garantera att måtten är exakta... trots lama o väna djur så var de inte helt stilla under mätningen... om nu nån anser att beslutet är felaktigt går det mycket bra att komma hit o göra mätningen själv! ;-)

Hoya, ja...
Den här jäveln...
Ja, ursäkta ordvalet, men det är en jävlig blomma!

Heuschkeliana - Så full i blommor att man knappt kan räkna dem!

Den är så fullsmockad med doftande blommor så hela köket fullkomligt "stinker" kola!
=D

Kommentarer
Postat av: Faster Anna

GRATTIS Emma!!!

2009-04-25 @ 21:40:19
Postat av: Greta

Grattis Emma!!

2009-04-25 @ 22:51:13
Postat av: Faster Emma

Men tusan också va ql, va skojigt:):):):)

Tack tack:)

2009-04-26 @ 09:29:36
Postat av: Faster Emma

Har tagit mig en titt nu på blommorna och jag har ingen aning, alla är ju lika fina:) Du får överraska mig istället:)

2009-04-26 @ 09:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0