Totaldissad!

Hoppade till när Lisa Syrén rasslade till i skålen med nuffor o läste upp 67... Sextiosju!
JAAA! Säkert fyrtiotre spänn i samtal... "Det här samtalet koster eeeen krona!" rabblar den automatiska rösten innan man får höra att "Tyvärr är det  många som ringer så ditt samtal kan inte kopplas fram" sen ringde jag några gånger till o en tia senare kommer man så långt att "Vänta så försöker vi hitta en ledig linje!" o så låter det verkligen som om det går fram signaler för att mitt i allt tuta upptaget o rösten upplyser mig igen om att det är "många som ringer just nu"... som om man inte fattar det!!! Men, flera kronor senare:
Hör o häpna... poff sa det o mitt i allt pratade jag med en människa!

Men... totaldissad blev jag o min önskan om att få höra Tingaling från melodifestivalen... ryska versionen!
Nu kom det nån bodensare med istället!!!
Som varit med förr.... Jädrans fusk!
Blä...
Ska aldrig mer ringa till "Ring så spelar vi" det är bara att inse...
Om en del kommer med gång på gång på gång...  o andra inte ens förbi slussen...
då har man inget där att göra!
Men jag vill verkligen vara med! =(

Nä, nu ska jag gå o äta lite frukost...
Och, dränka mina sorger i soban!

Kommentarer
Postat av: Faster Emma

Väntade faktiskt att vi kanske skulle få höra dig när nr 67 dök upp:) Men nu vet vi att du försökte iaf. Edvin tycker inte om att bli motsagd, haha, han vill ha som HAN vill, jag vet inte hur många gånger han har hunnit bli sur på mig under tiden han varit här, men det går ju över fort!:)

Pussgo

2009-04-11 @ 09:39:12
Postat av: Farmor

Jo, men varför blir han sur? Du låter han ju inte sköta mikron...

2009-04-11 @ 09:46:33
Postat av: Catherine

Hahaha!!!

MIKRON ÄR HELIG!

Don´t touch!!!

"JAG kan SJÄLV trycka FEMTIOFEM!!!"

Inte undra på att han blir sur... ;-)

2009-04-11 @ 09:56:04
URL: http://cv69.blogg.se/
Postat av: Faster Emma

Men han fick ju sköta mikron, det var ju bara sista gången där som jag råka hinna öppna luckan före:P Men han har blivit sur på mig för andra grejer också:)

2009-04-11 @ 10:14:53
Postat av: Madde Fornelid

Hej Cattie!! Misströsta inte, jag testade å ringa till "Ring så spelar vi" några år sedan. Jag kom fram och pratade med en människa!!! Önskade låt och berättade lite om mig själv, jag satt med luren vid örat, hjärtat slog fort och jag var jättespänd och nervös....å då, helt plötsligt hörde jag att någon från Norrbotten hördes i etern. Klockan tickade iväg och min chans att delta minskade rejält, jag lade på luren...Vår slutsiffra, har efter det, förekommit många gånger, men jag har låtit bli att ringa. I st spelar jag "Ring så spelar vi" på nätet och hoppas komma fram den vägen...men än så länge har jag inte lyckats. Nå, vi hörs och syns! Kram, Madde på Boheden.

2009-04-16 @ 06:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0