Tyda drömmar...

Skulle vara intressant att klura ut vad nattens dröm betyder!

Jag var med bageriet nånstans, det var liksom skärgård med klippor, rätt branta ned till vattnet/havet. Vi var på nåt slags resa där vi hade egna bilar med... så jag satt i Suzukin o vi skulle köra upp från stranden på en språng av trä, sandig och hal. Mats kör före mig i sin bil uppför den kanske 75 m långa rampen, brant och smal! Jag väntar en liten stund sen startar jag o börjar köra uppför... men, precis när Mats når krönet sticker Marit Paulsen fram huvudet o stoppar honom o börjar surra - nonsens-svammel! Så jag blir ju tvungen att stanna mitt i den branta backen... håller garnhårt ned bromsen med börjar ju glida nedåt mot vattnet! Så mitt i allt ligger min väska med mobil o bilnyckeln i vattnet... bilen rullar ned den också! Jag blir skitförbannad... morrande svär jag över "kärringjäveln som är helt jävla dum i huvudet" sen måste jag ju försöka fiska upp väskan så jag klättar över staketet o plumsar ner i vattnet, väskan ligger bara en liten bit ned så den kan jag fiska upp... men, bilen... den hittade jag inte igen...

Hmmm... Marit Paulsen???


Nähä...

Nu ska vi ta med mormor till Kattilakoski! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0