Bara tvungen...

att visa det här!!!

Jag har ju mina ormar ute för försäljning... nå, dom är ju så gott som redan sålda, bara dom nya ägarna har installerat sig klart så... men, så länge jag har ormarna hemma tänker jag också låta annonsen finnas kvar...
Och, det trillar in mail av intresserade, nästan varje dag!

Fick ett av en riktigt trevlig tjej, som studerar till djurskötare o där verkar det vara ett perfekt hem för ormarna!

Sen fick jag ett mail till...
av mamman...



Först tyckte jag att det var lite komiskt...
sen, ju mer jag funderat på det desto mer "upprörd" blir jag!
Är det inte ett rätt tarvligt sätt???
Att gå så här bakom ryggen på sin egen dotter???
Snacka om att vara manipulativ!

Känner nästan hornen börja stiga upp ur pannan... tror ta mig sjutton jag säljer dem till tjejen i pin kiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0