Hå!

Jag har pysslat lite med... 
 cv69.se   =D
lite hoya-bilder har jag stoppat dit!
Men, jag är inte riktigt nöjd med strukturen...
måste göra ett seriösare ryck nån dag när jag har tid!
WOAH HA HA!

Kattkräket... är inte så mycket kräk... =D
Han har, peppar peppar, skött sig riktigt bra senaste dagarna!

Så... jag får ju hoppas att det värsta är gjort... fast, jag ropar inte hej!
Definitivt inte... inte ens en tillstymmelse till nick med huvudet!!!

Fast, nån positiv effekt finns, märkbart!
Vågen visar på drygt tre hekto plus!
På en o en halv vecka!

Sen har han blivit så go!
Han har väl alltid varit go o kelig, men liksom med ett öga öppet hela tiden... han har väl varit tvungen att hålla koll på om det dyker upp nån schysst brud!
Och nu... nu kan han ligga helt utfläkt, totalt avslappnad o spinna så det dånar!
Tidigare har han ytterst sällan spunnit!!!
Det är väl när dom där eländeshormonerna smugit sig ur kroppen... ;-)
Kattkräk... måste jag "döpa om" honom?
Gokatta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0