Jag slutade en gång...

o så blev jag tvungen att börja läsa den här bloggen igen: Pucko?

Då jag först läste där (har bloggat om den i oktober) tyckte jag att det var så otroligt fascinerande att två liv (hans jämfört med mitt) kunde vara så ofattbart olika!
Det finns nog inte två saker vi rimligtvis har gemensamt, bortsett från hunden då... men, ehhh.. chihuahua vs jakthundar... ehhh... Ja...
Sen slutade jag för jag tyckte det var sånt dravel speciellt den här tjockis-hysterin! Idealkvinnorna ska vara size-zero o helst lite magrare... men, nu halkade jag in där via en annan blogg för nåt tag sen o så har jag ju varit tvungen att fortsätta att hålla koll på den här saken! Är ju nyfiken på o se hur en man som väger 57 kg till sina 177 centimetrar ser ut efter några veckor på Paris Hilton-dieten!

Sen läser man "to do-listan" för dagen o en punkt innebär "Fika med modeller till modevisning" - Undrar hur många semlor dom klämmer per skalle... kanske nåt wienerbröd också!?

Fniss...

Men, om inte annat... han skapar ju reaktioner! Folk blir berörda!
Och, han har säkert många, många, många besökare varje dag!

BTW...
Dagens sjos på Kolhusvägen...

och, den där GI-dieten får gömma sig i garderoben idag! ;-)

Kommentarer
Postat av: Eva

Oj, vad det där såg gott ut :-) Ha en trevlig helg!

2009-01-23 @ 21:17:48
URL: http://ronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0