"Mamma..."

"Ja?"
"Det var fint i mitt rum!" stack Edvin upp huvudet o sa när han efter att vi läst saga hade gått o lagt sig i sin säng... han är så rar! När han kom, så klev han lite halvgrinigt ur overallen... trött efter att ha sovit i bilen... sen gick han in i "sitt rum" o trampade o tittade sig storögt runt! Inte alltför högljudda ovationer men... han blev väldigt glad när han såg sina försvunna leksaker! Jag tror han var lite halvchockad! =)

Medan jag läste sagan så vände sig Edith om mitt i allt o började krama Edvin... "Mamma, Edith kramar mig!" sa han lite förundrat o jag svarade att hon har nog saknat dig när du varit borta! "Jag har saknat Edith också!" sa han o kramade tillbaka en jonkakram!!!

Men, nu på morron är det annat ljud i skällan... det fräser, spottar o morrar! "JAG!" högljutt i de flesta meningar o så "KAN SJÄLV!" lika ofta! Sen blir allt, allt, allt fel... fel macka, fel pålägg... Från pappan skulle han ha kaviar som tågräls på mackan o det kunde inte pappan så då kom dom upp o hämtade mig... som när jag greppade kaviartuben fick höra "Nej! Jag vill ha korv!" så det var bara att plocka fram falukorven.... o då var det fel smörgås, den var mörk... gammal... så då gick han till frysen o plockade sig en ny skiva, av exakt samma fiberfranska... som jag satte i mikron o tinade, på låg effekt... o då blev det ju "Du gör FEL... det ska vara 10! Kan bli för varmt... uhhäähääähäää" Suck...

Kommentarer
Postat av: Maria

Ibland när man läser din blogg är det som att läsa om sitt eget liv, man känner igen sig i mycket.....L)

Ja, hundar som gnagar........vi har åxå en, brukar säga att det är tur att det är vi som har henne, alla andra skulle ha strypt henne.....L
)

Mates 3 veckor gamla mobiltelefon, 3 fjärrkontroller, samtliga mattes vinterskor + några nyinköpta, leksaker, pennor och lite annat smått & gott blev förra årets erövringar.

Men så låg hon åxå dålig med sönderskuren tunga en gång, var långa hål i den överallt, otroligt att dom inte lär sig....



Ha en god fortsättning

2009-01-05 @ 12:37:51
URL: http://www.hassesreklam.com/index2.htm
Postat av: Catherine

Ja!

Och, det är så skönt att få höra från andra att dom faktiskt också har det så här ibland... så man inte tror att man har helt hopplösa ungar! =D

o djur...

2009-01-06 @ 13:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0