Seeeegt!

Ibland är det lustigt hur segt det är...
fortfarande syns inte ett inlägg som "publicerades" för över fyra timmar sen... så, det här inlägget lär väl då inte synas förrän om åtta timmar!

Vi har varit på bvc idag, igen...
Nu hade vi tid för 1 1/2 års läkarkollen... o stumpan var såååå febrig o eländig!
Det tar oss, en efter en... jag går omkring o inbillar mig att jag redan haft min dos!!! =D Jag var ju risig en hel dag... frös o låg mest hela tiden... men... men... jag lär nog få min beskärda del av flunsan, jag också...

Kommentarer
Postat av: Lillan

Men Cattie, riktigt så illa är det väl ändå inte med ditt hår ;o)

(höll på att sätta tungan i halsen när jag såg bilden =) )

2009-01-13 @ 17:47:10
Postat av: Catherine

Nä.. ok.. riktigt så eländigt är det väl inte...



Men, ibland känns det så! =D

Speciellt när man haft håret i en tofs o några dar...

2009-01-13 @ 19:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0