Snodd... rakt av från en blogg "nära mig"! =D

- Gjorde du något förra året som du aldrig gjort förr?
Blev ordentligt ovän med människor!

- Höll du några av dina nyårslöften?

Gav inga som helst nyårslöften att bryta... inte i år heller!
Men, däremot har jag ett 21 november 2008-löfte om att röven ska ner i ett par byxor som är tre storlekar för små!!! Nå, två numera...

- Dog någon som stod dig nära?

Nej, inte mig personligen, men sambons mormor.
Det var nog många som dog 2007!!!

- Vilka länder besökte du?

Finland

- Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?

Sju rätt på V75:an!

- Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
1 februari begravdes (mor)far Kjell!

- Vad var din största framgång 2008?

Ja... måste väl bli ett 1:a pris på World dog show med Ask!

- Största misstaget du gjort?
Har så svårt att komma på sånt... tack o lov glömmer jag fort! ;-)

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag tror hela höstens jakt försvann i ett förkylningstöcken!
Annars har jag tack vare dr Bramberg, chiropraktor i Luleå mått fantastiskt bra!

- Bästa köpet?

Korssjötorpets Senna!

- Vad spenderade du mest pengar på?

Räkningar!

- Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mina underbara barn o deras lika underbara pappa!

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?

Få se... Apologize var väl 2007? ehhh...
Ja, Kid Rocks - All summer long blev jag ovanligt frälst på!

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Det hjälps inte... jag blir bara gladare o gladare för var dag!
Tack vare dom som redan förförra frågan gjorde mig riktigt glad!

- Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat!

- Hur tillbringade du julen?

Först med Brännströms, god mat o klappar, sen i Ruona med klappar o så hemma med glögg, mormor o mera klappar!

- Blev du kär i år?

Jajamen, blir bara mer o mer kär!!!

- Hur många förhållanden?

Ett!

- Favoritprogram på tv?

Mannen som talar med hundar... Cesar Millan är min gud!

- Bästa boken du läste i år?

Räknas Året Runt???

- Största musikaliska upptäckten?
Thomas DiLeva fick mig att känna!

- Något du önskade dig och fick?

En ny, fin rostfri skogskaffepanna! =D

- Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Blev uppvaktad av min härliga familj... fick dom råcoolaste örhängna man kan tänka!
John Deere-traktorer!

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Det gör det väl alldeles säkert... men vad tjänar det till att tänka på i år?

- Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Mamma ut i fingerspetsarna... o lite "fru" mellan varven...

- Vad fick dig att må bra?

Anders!

- Vem saknade du?

En del... o så saknade jag INTE en del som jag trodde att jag höll av väldigt mycket!

- De bästa nya människorna du träffade?

Korssjötorpets kennel var otroligt trevliga männsikor!

- Årets sötaste?

Edith... alla kategorier!

- Årets hetaste?
Hmmm... det kan finnas känsliga läsare... typ fastrar o sånt! ;-)

- Årets största kärlek?

Anders!

- Årets besvikelse?

Ask's HD-resultat!

- Årets bästa?
Pappans nya jobb... Slippa slaveriet på ICA!!!

- Årets snällaste?
Edvin, när han faktiskt fattade att man får julklappar om man är SNÄLL!

och så upptäckte jag precis att jag hade kvar 2008 års kalendrar... tre stycken i köket! Snacka om att missa det nya året... häpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0