Tomt o tyst!

Det är väl vad man kan sammanfatta den här morronen!
Fast, då har ju den där stumpan sovit oroligt i natt, febrig har hon vridit o vänt på sig ett par timmar... slumrade just till mellan halv sju o halv åtta... då nångång började stövarn känna ett behov av både att tömma blåsan o fylla magen!
Då gick jag upp o kokade kaffe... Pappan kom strax efter o så stumpan en liten stund senare...
 
Nu ska hon bara vakna från sin tupplur hon tar sig i soffan... äta lite lunch o så ska vi ge oss iväg åt Kypas vi också en sväng...

Igår fick jag bli lite överväldigad...
Fem muggar bars ner, helt utan både gnäll, tjat eller hot! Den stora odågan till son höll på att totalchocka mig! Hallå! Jag brukar få tjata i minst fem veckor o så brukar det hinna utöka kaffemuggsförrådet där uppe minst dubbelt innan dom bärs ner... Ett typiskt "plötsligt-händer-det-moment!" =D

Nåväl...

Kommentarer
Postat av: Greta

Jag har tjuvat en liten pojke som heter Edvin just nu springer han däruppe och undrar var Greta är, så jag måste gå upp igen.Men det är så mysigt med besök av lille herrn.

2009-01-17 @ 14:48:25
Postat av: Greta igen

Edvin säger puss o go Mamma vi syns imorgon jag ska sova hos Greta inatt:)

2009-01-17 @ 17:18:22
Postat av: Catherine

Åhå!

Häftigt!

Han lär nog trivas som bara den! =D

Fast, det ÄR tyst o lugnt utan herrn här...

Puss o go från både mig o Edith!!!

2009-01-17 @ 18:28:01
URL: http://cv69.blogg.se/
Postat av: Greta

Nä då klockan var kring 2200 börja han prata om att åka hem,men då fick vi övertalat han att sova hos farfar istället så då skjutsa jag hem han och farmor. Men då undra han om inte Frida också kunde stanna men vi lova att hon skulle komma imorgon.Men det har varit så kul när han var här så jag får väl vara nöjd.Gonatt

2009-01-17 @ 23:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0