Tredje dan...

Kattkräket är på rymmen!

Han har ju blivit "lustig" efter kastreringen... han har blivit som katter är mest!
Alltså, han har vågat sig utanför dörren, tom ligger o gonar sig på trappan o kikar runt, man kan klappa honom utan att han får panik o rusar in!!! Han har vågat sig under trappan o legat där o käkat gräs! Och traskat iväg en sväng o kommit tillbaka!!! Själv!

Men, nu har han varit på rymmen sen i förrgår...
Så, nu börjar jag vara lite fundersam!
Jag bara frågar mig... Varför går man ut om man inte törs vara ute?
Speciellt när kulorna är borta! Så, det är ju inte den driften som drar... och när man under de sex år man levat endast varit ute tre gånger (rymt o inte vågat sig hem) - ska man börja vara utekatt mitt i allt o ränna borta veckovis?
Nå, han har aldrig varit normal... o lär nog aldrig bli det heller!

Edvin, den förlorade sonen, kom hem idag!
Anna o Lasse förbarmade sig över honom... så på kvällskvisten kom de inrullande o det var två syskon som med högljudda glädjerop började härja! De har saknat varandra! =) Raringarna...

Nä... nu börjar ögonlocken kännas tunga... sablar så fort tiden går!
I morron ska jag ta bilen... har cyklat idag, det var rätt hett på eftermiddan!
Men, i morn ska jag försöka få iväg ett paket med DHL - hahaha... har surrat om det förr... men, de där öppettiderna... hahaha... ja, blir spännande att se om jag passar in nån av de fem stunderna de har öppet varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0