Det gick bättre på morron!


Fick ihop det... kaffe i koppen (pulverkaffe!) och havrefras i mjölken! =D
Jag önskade o bad, lite stilla till mina älskade nära... "Snälla... ligg kvar o sov när jag kliver upp i morn!" efter GÅRDAGENS morronbravader! Pappan, världens bästa, klev ju upp med mig o kokade kaffe... riktigt kaffe... Så att jag skulle få mig en kopp kaffe utan havrefras... igår alltså... o så fixade han frukosten i frukostskålen! Glad i hågen satte jag mig vid bordet o skulle hugga in... då kom Edvin o sa: "Huääää!" och upp kom all välling - rakt över mig o mina rena kläder...
Så, det var bara att gå o snöra sig i duschen, byta kläder, sprita händerna o fara! Det blev inget kaffe den morgonen!!! =S

Men, i morse blev det kaffe, pulver utan fras och utan hjälpredor av alla de slag!

Helt fantastiskt väder...
Trollen tog sig ett fotbad på kvällskvisten!

Synd bara att myggen håller på äta upp en så fort det börjar bli kväll...

Trollen, de rara har varit så gnälliga o griniga hittills... men, idag var de som små änglar!
Rara o goa! Knappt nå bråk o gnäll alls...
Och, de börjar äntligen vara friska!!!

Nä, nu lockar sängen... o imorron tänkte jag ta cykeln, så jag måste starta senast halv sju!

Kommentarer
Postat av: Anna-lena

Jepp vi ska! Ställer två av taxarna.. Kanske vi ses, om inte så lycka till!! Det gick ju bra för er på inoffen sist.. =)

2009-06-24 @ 23:57:41
URL: http://varggarden.se
Postat av: Lillan

Hörde att ni var en hel radda med cyklare från Bruket i morse =)

Riktiga hurtbullar som bor på Gyljen! Go girl!

2009-06-25 @ 20:13:02
Postat av: Catherine

Haha... Ja!

Jag cyklade om TVÅ stycken på vägen! ;-)

En kvart tar det från Kolhusvägen 11 till bageriet! *=D* Och, härligt!!!

2009-06-25 @ 21:11:04
URL: http://cv69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0