45 minuter...

blev det... o ingen core...
Men, det blev spinning!!! =D
Tack o lov!
Först tyckte jag att det var väl ingenting... men, nu så här ett par timmar efteråt känner jag mig rätt matt i benen! Men, å andra sidan skruvade jag på rätt ordentligt med motstånd o 45 minuter är ju ganska mycket mer procentuellt än 30 minuter! Och, jag är mallig över att jag överlevde o det gick bra! Och, glad att det faktiskt blev spinning... för det var på strået!
Sen kan jag ju tycka att det är trist när det då gapar tomma cyklar på spinningpassen!
Visst, förhinder kan man ju få... o i sista sekunden också...
Men... det känns ju lite så där när man själv hoppar o skriker efter ett pass när alla tider är fullbokade o så bara kommer inte nån person!
Nå ja... nästa vecka är räddad, HAR en bokad tid... o med core!!!

Men, det var kul att spinna 45 minuter! Egentligen så är det ingen större skillnad mot halvtimmen... för, det är fortfarande dom där första sju minuterna som är tyngst, sen kommer man igång o kan trampa hur länge som helst tror jag! =)

Det blev Djupträsket idag!
Så, lite trampande i skarsnö som bar lite då o då gav också lår o rövmuskler en omgång!
Och, gissa vem som leder abborr-ligan???

HAHAHA!!!
Jajja men... det gör JAG!!!

Fick TVÅ abborrar... och EN SNORGÄRS!!!! (såklart)

Pappan fick en pytte, pytteliten o Christer en stooooor, fin!

Det var lite så där med solen... o vinden var det mycket så där med men, härligt ändå!



Näpp...
Nu ska jag stranda i soffan o mojsa till medium med en thékopp!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!

Vet du, jag började fundera på en sak. Skulle inte de som kom till final i bloggtävlingen få ett tröstpris? Jag har inte fått mitt, har du? :P

2009-03-20 @ 06:02:31
URL: http://www.therre.se
Postat av: Linda på Norra.

Gud, så du är duktig med spinningen!!!

Jag ska spinna ikväll, "spinn-för-livet" och eftersom att det var ca sex månader sen sist, kommer jag att uppleva en nära döden upplevelse =).



Underbart väder vi har, önskar bara vindstilla =)

Trevlig helg!

//Linda

2009-03-20 @ 07:19:49
Postat av: Lillan

Livet som hemmamamma är underbart. Jag saknar det. Bara att kunna åka ut och grilla och må gott i vårvärmen. Underbart.

Såg att du var på spinning igår. Bra att du fick plats. Håller med - trist med tomma cyklar när man vet att det finns de som vill ha platser blir utan.

I eftermiddag blir det 4:e träningspasset för veckan - det känns kan jag lova. Men det är Spinn för livet som gäller och då orkar jag hur länge som helst =)

Ha de bäst // Lillan söder i byn

2009-03-20 @ 09:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0