Blogg-Dm

Skrivet den 2 mars 2009 kl 09:14




(en massa gamla mobil-bilder... )



Nu är det väl slutspurt...

RÖSTA HÄR!

 

Snälla, rara människor...

Och, om någon står o väger mellan två hötappar om vem rösten skall falla på...

så, ja... mitt största o första argument...

JAG BEHÖVER VERKLIGEN DEN DÄR MOBILEN!!!

=D

 

Fast, helst av allt hoppas jag att mitt pladdrande, trots att det tenderar att bli alldeles för långa inlägg är lite intressanta att läsa! 

 

Mobil kan jag ju leva utan... 

Helt klart, fast som jag konstaterade för nåt tag sen... det är ju inte bara för att ringa man har en mobil! Eller jag i alla fall... Visst, det är ju bra att ha när man åker nånstans ifall bilen går sönder osv... Men, när jag mest har nytta av en mobil är när jag är med trollen nånstans... tex till Haparanda o dom hade en GRÄVMASKIN inne på ICA där... *klick* sa det genast från min mobil, så att Edvin skulle få se det med sina egna ögon! Och, han var grymt imponerad o pratar fortfarande om den där grävmaskinen!!! Och, när vi var första gången på BVC med Edvin... *klick* o det ögonblicket kommer för alltid att finnas kvar! 

Det finns så otroligt många tillfällen i livet som man annars glömmer bort... små händelser med barnen... när vi var o handlade  o Edvin lastade hela kundvagnen FULL med leksaker osv, såna händelser som mobilen så lätt klickar fast i ens minne, för... utan dessa bilder skulle minnena för länge sen försvunnit ur mitt medvetande!

Sen som grädde på moset... hamnar det ju på bloggen i regel o då kan tex fastarna som går skola i Umeå också "vara med" om syskonbarnens upptåg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0