Då var det dags för nummer tre...

Skrivet den 12 februari 2009 kl 17:35

spinningpass, alltså!

Sitter o försöker samla mod, ork o kraft... 

Egentligen så är jag superpeppad, och har längtat till denna tredje mördaromgång för benen, men, jag har jagat förkylningsbacillerna som slåss mot mina vita blodkroppar i några dar... jag riktigt känner hur det slåss o fightas! Men, jag ska INTE bli sjuk! Trollen är båda två snoriga så det räcker... 

Och, så har jag fortfarande  träningsvärk!!!

Det var i sanning det värsta jag varit med om... så, jag är lite lur på att idag blir det mest att sitta o spinna! 

Men, bättre det än ingenting!

 

Så jag förvarnar redan nu... i morron o en vecka framåt blir det mer gnäll över vansinnesträningsvärk igen! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0